Forum ABHISHEK - BOLLYWOOD Strona Gwna ABHISHEK - BOLLYWOOD
Abhi /no i wszystko o Bolly/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

ale całe szczęscie piątki mam wolne więc bedę mogła wi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ABHISHEK - BOLLYWOOD Strona Gwna -> Abhishek - opinie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 751
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 17:35, 09 Kwi 2014    Temat postu: ale całe szczęscie piątki mam wolne więc bedę mogła wi

Szyjesz koszule dla Księży, hmmm czyżby ta praca zaczęła się od zauroczenia??????
[link widoczny dla zalogowanych]
Z gory dziekuje
;/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Traktujesz to jak trędowate uczucie, które trzeba chować w rezerwacie między indianinami A uczucia nie podlegają ocenie moralnej!!Nie ma uczuć złych ani dobrych.

Ochajtałyście się z Turkiem to rezygnujcie z polskiego obywatelstwa i wyjeżdżajcie do kraju swojego ukochanego.Tylko wstyd takie jak wy przynoszą Polsce i Polakom. [link widoczny dla zalogowanych] A nicka zmienię jak schudnę do 85.
Po dwóch godzinach masakra chodziłam jak naćpana, do tego straszne bóle głowy, nudności takie że co chwilę biegałam do wc. Zna moje włosy i szczerze powie jak coś durnego wymyślę. Ja czasami pije wode leciutko gazowana, a od 18 dnia to chyba juz tylko Pellegrino water ze szklanych butelek. co ja tu robie? Dlatego tak sie poczułam. [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli miałaś juz duże cycki i jeszcze ci się nabiły woda to nic dziwnego Ze ci przeszkadzały Wejdz sobie na forum Beauty w Polsce i poczytaj. Masz niesprawdzone dane. sunny_daisy Jeśli są osoby które maja takie problemy jak ja i leczą się na toxo przed planowana ciąż to proszę o kontakt i wymianę swoich spostrzeżeń. --------------------------------------------------------- ------- ja byłam w Carlo Biani na Wawelskiej u Kamili i powiem że było super.
Z Laurą poszłam na zwolnienie jakoś tydzień przed terminem porodu, ale tylko dlatego, że bałam się, że wody mi odejdą w pracy, albo akcja porodowa zacznie się w pracy, przecież nie wiedziałam jak poród wygląda i jakie są objawy jego rozpoczęcia, a i tak urodziłam w niedzielę.
Ja miałam zabieg chirurgiczny 10 lat temu jako nastolatka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a poza tym na prawdę nie wydaje mi się, że mam jakieś mega wady, które by mi się średnio skomplikowaną pracę utrudniły znacznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciotce nagle sie cos przypomnialo i koniecznie musial to miec.Juz teraz i zaraz!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
- Nie ma powodu do wstydu, szariat tego nie zabrania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a to foto to jak miala 19 lat czy jak?
poszukuje Samanthy fox The best is yet to come i Modern Talking Keep love alive
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

yc.1 Nerw pośrodkowy przebiegający pod więzadłem poprzecznym nadgarstka. [link widoczny dla zalogowanych] Udalo Ci sie wyciagnac Twoja polowke?
Dopiero teraz dostrzegam ile błędów żywieniowych popełniałam i popełniam na co dzień. ale mam pytanie o garnki właśnie. zal mi was debile ... dzieczyny nie pisałam bo piorun w coś walnął i net się wysypał dopiero teraz właczyli. nie wiem co to jest nadrerka 1 słysze nic mnie nie swedzi... [link widoczny dla zalogowanych]
Boje sie chodzic do fryzjera a zaplacanie 500zł to polowa mojej wyplaty. moze nie chudnies bo tluszcz zamienia sie w miesie a miesnie sa ciezsze niz tluszcz i d;atego mozesz nie widziec spadku wagi jak narazie Z jezykiem powinno być OK. 3) farbowanie niezbyt dokładne- niezafarbowane włosy na skroniach, nie domyta ze skóry farba Klaudio dziękuję i wzajemnie!!! Czy jest cos nie tak czy to normalne przy takich tabletkach dopochwowych ? no HAGNEE powinnaś kupić sobie wage, tymbardziej jeżeli chcesz się odchudzić..
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie gałki oczne i kolano, którego kiedyś miałam kontuzję.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej Biega ktoś z Pogodna może?
[link widoczny dla zalogowanych]
W mojej rodzinie odeszły już 3 osoby - bogu dzięki jeszcze nie rodzice. Super
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem po operacji miesaic i łasnie teraz chyba jest najbardziej czerwona.

Witajcie. [link widoczny dla zalogowanych] albo koszulke z napisem POLSKA i np smycz taka sama
A myślisz, że takie coś też na nich działa? 10 dni. Naturalnie, że nieprawda , albo ja działam wbrew regulaminowi . A moze takby zawieszenie broni...? np teraz zjadłam peirś grilowaną z pieczarkami i trochę sałaty, ale tylko dlatego ze spojrzałam na zegarek i minęło już 5 godz. [link widoczny dla zalogowanych]
Rodzilam dokladnie 3 miesiace temu. ciasto (2 os.): ciasto na krokiety takie samo jak na naleśniki robisz, tyle że dodajesz inny farsz i na koniec zataczasz je w panierce (jajko i bułka tarta) genialna atmosfera, muzyka ... Joko, nie pamiętam ile kosztują, ale niedużo, a są dobre. To będą Chiny, wymiana językowa z zamiarem zaczepienia się na stałe. Pomimo, że to NFZ to jednak chyba jakieś normy są.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam jeszcze pomysł, że to mogły być po prostu objawy jajeczkowania, do zapłodnienia nie doszło i dlatego teraz czuję się normalnie, jak zawsze przed okresem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wystarczyło xD Chciałem zobaczyć co się stanie z pająkiem,o dywanie nie myślałem xD
Tutaj macie ciekawy artykuł na temat kręconych włosów:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Postanowiłam napisać, aby uspokoić te z Was , ktore jak ja zamartwiały sie niepokojącymi wynikami na toxo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Niewiem co się dzieje. biore progesteron 1x2 tabletki i mam czekac czy ciaza sie rozwinie czy nie
[link widoczny dla zalogowanych]
witaj Gulka
[link widoczny dla zalogowanych]
dlatego teraz przestalam.
[link widoczny dla zalogowanych]

wiec nie pieprzcie tutaj [link widoczny dla zalogowanych] Znając życie dzieci będą chciały samą kukurydzę z puszki Uwielbiają.
220 minus wiek = hcr jeśli chce któraś z Was skutecznie się tego pozbyć. 4. całe życie ortopedzi jedynie wysyłali mnie na rehabilitacje kazali nosić wkładke i chodzić na basen :/ Cos kiedyś wspomniałam o tym lekarzowi, ale on to wyjaśnił silnymi skurczami mięsni, ponieważ mam bardzo bolesne miesiączki. [link widoczny dla zalogowanych]
ps.wracając do wolnego po szpitalu,jak myślisz dlaczego becie i innym dziewczynom lek. nosi sie to co się chcę. Gosiaczek, ja pamiętam jak rok temu miałam dość lata. link dzieki!wiec od jutra postaram sie wiecej pic!i mam wlasnie podobnie jak ja,nie potrzebuje duzo plynow.ale jak trzeba to trzeba,pewnie sie przyzwyczaje.a co moge jeszcze pic oprocz wody? To sa moje doświadczenia, ale zrobisz jak chcesz. no moze i ja cos dorzuce...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym nie znam tu nikogo i czasami mam juz wrazenie, ze oszaleje z bezczynnosci jesli moja sytuacja szybko sie nie zmieni.
Powiem Ci jedno:
wątek alkoholu pojawia się w całej dyskusji- zachęcam do lektury.
Pozdrawiam wszystkich.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ABHISHEK - BOLLYWOOD Strona Gwna -> Abhishek - opinie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin